Kao Yai National Park

11 februari 2019 - Pak Chong, Thailand

Tweede dag begon al om 7 uur. Haew Suwat waterval bezocht, veel dieren gespot waaronder een zwarte beer en de Hornbill. Drie uur durende  wandeling gemaakt door de jungle. Onderweg geluncht. Naar de Khao Khiaw  gereden (1300 m) met geweldig  uitzicht. Barking deer gespot helaas niet horen  blaffen. s'Avonds 19.30 terug bij Bobby’s  appartments. Bekaf in bed gerold.

1. Astrid en Herma:
    12 februari 2019
    Ha Rijkje en Alex.
    Het lijkt mij zo gaaf om beren etc te zien, en zo ook de vleermuizen van eerder.
    Volgens mij doen jullie giga veel , is er ook nog ergens een relaxdagje?
    Spannend de jungle door, ziet er prachtig uit.
    Liefs van Astrid en Herma, voor ons nog 2 weken en dan weer richting Bijilo
  2. Sjak:
    12 februari 2019
    Wat een geweldige reis. Wat heerlijk voor jullie! We genieten met jullie mee van een afstandje. Heel mooi die foto's
  3. T. Marijke:
    13 februari 2019
    Lieve Rijkje en Alex, ik ga vanaf nu meegenieten met jullie reis. Fantastisch!! Veel plezier, dikke kus!
  4. Astrid en Herma:
    15 februari 2019
    Ik snap dat jullie s`avonds draaierig van vermoeidheid het bed in duikelen. Geen energie meer om de Baht, de Kip en de Riel van elkaar te onderscheiden. Maar jullie kennende: wel weer vroeg op. Zo fijn, dat jullie zoveel tijd hebben. En ook wel een beetje jaloersmakend. Hier gaan we naar de knoppen. Ik bedoel, de Lente is in aantocht. Sneeuwklokjes en crocussen staan in volle bloei. Lieve Rijkje en Alex TOP dat jullie het zo lekker en fijn hebben. Zien jullie ook dierenleed? Hermanna van Assisie oftewel Mevrouw van Lammeren vraagt zich af of zij geschikt zou zijn voor zo`n lange reis. Dikke knuf van ons beiden.
  5. Rijkje en Alex:
    15 februari 2019
    Wat een leuke reactie. Komen nu een beetje tot rust omdat we 6 dagen in een lieftallig Resort zitten. Fietsen s morgens door de opgravingen en daarna in de koelte van de airco lezen, slapen en spelletjes. In ons tempo kan mw van Lammeren het zeker aan. Geen dierenleed gezien, wel door 6 a 7 blaffende honden achtervolgd. En vroeg op doen we zeker. Ook om voor achten op de fiets te gaan. Voor jullie duurt het ook niet lang meer!
    Vannacht even naar Bangkok op en neer om mijn iPhone op te halen.