Sri Lanka, Colombo

21 maart 2019 - Colombo, Sri Lanka

Vanuit Pai met onze eigen chauffeur naar Chang Mai, wederom die 762 bochten. Vandaar de nachttrein naar Bangkok. Daghotel in Bangkok en s'avonds vlucht naar Sri Lanka.

Colombo warm en druk. Heerlijke ruime hotelkamer. Volgende ochtend alle treintickets voor al onze bestemmingen in Sri Lanka gekocht op station in een heel klein kantoortje vol met Srilankanen. Duwen en trekken en je plekje in de rij veiligstellen.

Twee uur in gammele bus gezeten om Floortje op te halen van Colombo airport (Bandaranaike).

Zo leuk om elkaar weer te zien na zeven weken! Alledrie heel blij en knuffelen!

Volgende dag in Colombo door Pettahwijk gelopen en de Rode Moskee gezien. Ons vervoermiddel  de tuktuk. Met gevaar voor eigen leven door Colombo gescheurd. Klamme handen en maar vragen of het iets rustiger kan. Uiteindelijk bij Hilton beland om daar in de airco te genieten van koffie en gebak. Serene rust en luxe! In het Hilton lekker spelletjes gedaan.