Kermisattractie

11 april 2019 - Negombo, Sri Lanka

Met de ( naar mijn idee oudste) trein van Anuradhapura naar Negombo. Nooit doen! Met een flinke snelheid voor Sri Lankaanse begrippen denderde de trein over het spoor. Oorverdovend lawaai van schurend ijzer, van de ene kant naar de andere kant overhellend verwachtten wij elke moment uit de bocht te vliegen. Om ons heen stoïcijns kijkende Sri Lankanen. Dat stelde ons een beetje gerust. Toch halverwege maar uitgestapt en onze weg vervolgd met een taxi. Ook niet echt ontspannen want het verkeer houdt zich aan geen enkele regel. Uiteindelijk heelhuids aangekomen in Negombo.

1. Sjak:
    Wat een geweldige reis!! Zo mooi!! Flink genieten nog van de laatste dagen!! ×
  2. T. Marijke:
    11 april 2019
    😂 Ik moet lachen om jullie treinreis! Maar zelf zou ik m ook enorm hebben geknepen en zijn uitgestapt. Ik geniet van jullie prachtige reis. Liefs Marijke
  3. Rijkje en Alex:
    Je was zeker uitgestapt😊
  4. Astrid en Herma:
    12 april 2019
    OMG RIjkje , wat ben in het diepste van je wezen toch een stoer wijf! Gewoon weer de Mangrove begroeten alsof er geen verleden is met deze kanjers. En niet eens naar de machinist toegelopen om hem te manen snelheid te minderen. Na nu nooit meer angst voor wat dan ook. Vliegen zonder pilletje en desnoods het stuurwiel overnemen in de cockpit. Wat een reis!!! En hoe gaan jullie straks het dagdagelijkse leven in het platvloerse leven in Mokum weer oppakken. Zoals een boek kan ook een reis je leven veranderen toch? Nieuwe plannen? Diepzee duiken in een kooi om haaien te spotten? Wat een emoties! We verlangen ernaar jullie weer in levende lijve te zien. Samen in de draaimolen te zitten op de kermis in Volendam. Zwieren door de tijd en het leven zolang het kan zonder draai-en saaierigheid. We houden van jullie. liefs
  5. Rijkje en Alex:
    13 april 2019
    Stoer ben ik altijd al geweest, dat jullie dat niet eerder is opgevallen! De mangrove deden ons inderdaad aan een kanotocht herinneren😣.
    We zien ook weer uit naar Mokum met minder warme temperaturen. En natuurlijk ook om met jullie weer in de draaimolen te zitten en dan vooral zonder saaierigheid. Liefs!