Derde dag Bangkok

2 februari 2019 - Bangkok, Thailand

Nadat we de Tempel van de dageraad hadden bezocht iPhone in taxi laten liggen. Bijna niemand spreekt engels,  sowieso geen enkele taxichauffeur. Gelukkig kwamen we langs een Engelse school.  Daar ging men voor ons bellen etc. Heel aardig geholpen.  Daarna van het ene politiebureau naar het andere om een Thaise aangifte te regelen. Nu lekker Thais eten en morgenochtend vliegen we naar Cambodja.

1. Astrid en Herma:
    2 februari 2019
    Het Tempeltje in jullie hoofden was even weg van het heilige pad. en nu maar Dagen Raden waar dat ding nu ergens is beland. Enfin, aangifte doen is ook al een belevenis . Gewoon niet te lang bij stilstaan en doorgaan met genieten. Fijn dat jullie geen Bangkap op de snoet hoeven. In ons hoofd reizen we met jullie mee en genieten van jullie genieten. Tot horens en liefs vanuit ons natte .grijze Amsterdam
  2. Ron:
    2 februari 2019
    Foto's zien er geweldig uit. Shit van die iphone! Goede vlucht zometeen! Groet Ron
  3. Rijkje en Alex:
    2 februari 2019
    Herma wat kun je mooi schrijven! Heerlijk om te lezen, we weten meteen dat jij het bent. Voor jullie nog twee weken! Liefs